یک «سیستم» برای مدیریت زندگی باید بخشهای مختلفی داشته باشه که بهش فکر کرده باشیم.
اول این که نوتهام رو چگونه و با چه فرمتی ذخیره کنم.
دوم این که از چه نرمافزاری برای نوتهای مختلف استفاده کنم؟
یک نکته جالبی که دیدم اینه که این بنده خدا هم از دو تا نرمافزار نوتبرداری استفاده میکنه. یکی برای مدیریت نوتهای خیلی دمدستی و سریع و دومی هم سیستم مدیریت دانش.
سوم بحث نمودارها و چیزهای تصویری (Visual) هست. حتی میتونه فایلهای Attachments و اینها رو هم دربر بگیره. اینها کجا قرار میگیرند؟ تلگرام؟ واتس آپ؟ گوگل درایو؟ مایکروسافت؟
چهارم بحث Swipe Note هست که نفهمیدم چیه.
پنجم بحث خروجیها هست که باید مدیریت بشه. باید بدونم از کدوم ایده در کدوم مقاله یا پست استفاده کردم.
ششم بحث چیزهایی هست که قرار مصرف کنم که عملاً براش نرمافزارهای read it later بوجود اومدند.
هفتم هم بحث پروژه و کارهای در حال انجام هست. یه جورایی همون خروجی میشه ولی همون خروجیهایی که نسبتاً بزرگتره و نیاز به یک پروسه داره تا انجام بشه.