یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سیستم اینه که محتوای مصرفی ما در طول روز خودآگاه نیست! ما ناخودآگاه انتخاب می‌کنیم که چه محتوایی رو مصرف کنیم و چه محتوایی رو مصرف نکنیم.

این سیستم کمک می‌کنه که مصرف محتوا از لایه ناخودآگاه به لایه خودآگاه بیاد و محتوا وقتی مصرف بشه که واقعاً بهش نیازه.

حالا در ۱۰۰ درصد مواقع هم اگر نمیشه در ۸۰ درصد مواقع که میشه!

احتمالاً این سیستم می‌تونه جوابی برای من باشه که چرا نمی‌تونستم کورس‌های دیپ لرنینگ سلیمانی و کورس‌های رهبان رو ببینم با این که این همه فرصت دارم.

هوش مصنوعی
تولید یا مصرف محتوا - کدام سخت‌تر است